northlacrosse.blogg.se

Ny träningskamrat

Kategori: Vägen till VM

Hej Bloggen!!!
Nu när alla tagit sitt pick & pack och flytt Luleås mörka skogar så är det dags att köra lite egen träning här hemma.
 
Jag befinner mig nu hemma i göteborgstrakten och det är himla skönt att vara hemma...dock så är inte lacrosseträningen lika lättillgänglig här. Jag tänkte träna med göteborgskillarna i onsdags men mina hälsenor vill inte vara kompis med mig så jag tänkte att jag fick köra lite mer teknik bara med klubban. Då jag inte hade någon bra vägg att köra wall-balls med heller så fick jag ta och låna min kära bror...
Crosset i högsta hugg...även han tyckte det var lite roligt tillslut haha 
 
 
Nog om min bror...det börjar kännas väldigt bra med kastandet nu i alla fall bra höjd dock skulle jag behöva komma en bit längre men det kommer väll...träna varje dag!
 
Det är lite oklart vad som gäller för goalie crosset och just nu tränar jag med det så som jag hört från folk att det ska vara men jag kan inte hitta bevis som styrker dem påståendena men det är la bäst att träna så för att sedan se om jag kan lyckas få crosset godkänt på det sättet som jag tror är lagligt...återstår att se hur det går!
 
Nästa torsdag drar vi till Berlin och det ska bli himla kul! är ASTAGGAD! 
Nog från mig...
Såhär glad var jag igår när jag körde liten session med bror min...
 
 
Aja Ni får ha det så gött!!
 
//The one and only Pernilla
 
 
 

Kommentarer

  • A-K a.k.a AK47 säger:

    Bra bror där! :D

    2013-06-16 | 17:49:07

Kommentera inlägget här: